.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزل معاون استاندار بدون هماهنگی وزارت کشور

معاون سیاسی وزیر کشور با ارسال نامه‌ای به استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حکم عزل معاون سیاسی استاندار بدون هماهنگی با وزارت کشور بوده، بر بازگشت وی برای انجام وظایف ذاتی تاکید کرده است.

به گزارش شمال نيوز ، سید صولت مرتضوی در این نامه خطاب به احمدی‌بیغش آورده است: حسب گزارش‌های واصله در روز گذشته اقدام به عزل معاون سیاسی استاندار و انتصاب فردی به عنوان سرپرستی این معاونت کرده‌اید. این اقدام بدون هماهنگی با وزارت کشور صورت گرفته و خلاف مقررات و خارج از وظایف ذاتی استاندار است.

در نامه معاون سیاسی وزیر کشور آمده است: لذا ضمن کان لم یکن نمودن ابلاغ سرپرستی معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی، ترتیبی اتخاذ فرمایید که سیف‌الله مطلبی به وظایف ذاتی خود در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ادامه دهند.

استاندار خراسان شمالی دو روز قبل سیف‌الله مطلبی معاون پیشین سیاسی امنیتی که برادر دو شهید و دارای سوابق در وزارت کشور بوده را در حین مرخصی چند روزه از این مسئولیت عزل و برای این معاونت سرپرست منصوب کرد.

مطلبی حدود 10 ماه قبل سکانداری معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی را عهده دار شد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس وزیر جدید کشور و تنی چند از معاونان وزارتخانه نیز نسبت به این اقدام استاندار واکنش نشان داده‌اند.

به گزارش فارس، در این راستا از احمدی بیغش خواسته شده یا معاون سیاسی و امنیتی را پذیرفته و همچنین حکم سرپرست جدید را ملغی کرده و یا از مسئولیت خود استعفا داده و کناره‌گیری کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.